GMP PR a realizat în 2008 o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, anul trecut a reprezentând atât creşterea companiei, cât şi creşterea volumului de business. GMP PR şi-a dublat numărul de angajaţi (de la 10 la 21), a înfiinţat divizie de organizare de evenimente şi a extins portofoliul cu 15 noi clienţi
Printre clienţii câştigaţi în 2008 se numără Romtelecom, Muller, Lufthansa, Henkel, Alexandrion Group şi Bayer Schering. În prezent, lista clienţilor agenţiei include peste 30 de companii locale şi internaţionale.
În 2008 campaniile agenţiei au fost premiate în cele mai importante competiţii ale industriei: Sabre Awards, European Excellence Awards şi Romanian PR Award.
GMP PR a luat naştere la jumătatea lui 2007, când departamentul de PR al GMP Advertising s-a desprins în entitate de sine stătătoare, cu doi acţionari Ioana Mănoiu şi Felix Tătaru.