Anul trecut, LeasePlan România a înregistrat o cifră de afaceri de 42,4 milioane de euro, în creștere cu 0,5% față de 2014, în timp ce portofoliul de autovehicule aflate în administrare   s-a majorat cu 6%, la peste 11.000. Peste 80% din flota totală se află în regim „full service”, pentru restul asigurând doar partea de servicii. Conform unui studiu intern, realizat cu ajutorul TNS, în 2015, 94% dintre clienții LeasePlan au declarat ca au o părere bună, foarte bună sau excelentă despre calitatea serviciilor oferite de companie, în creștere de la 92% în 2014.

“Deși unii dintre clienții noștri și-au restrâns activitatea diminuând, în consecință, și flota auto, cererea puternică venită din rândul companiilor mici și medii ne-a asigurat o creștere puternică în 2015. Pentru anul 2016 estimăm o evoluție a cifrei de afaceri cu 3-5% și atingerea unui volum de 12.000 de autovehicule în administrare, bazându-ne pe o relație solidă cu clienții strategici, pe lansări de noi produse, dar și pe un interes crescut al companiilor din segmentul IMM-urilor”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.