În luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) faţă de luna precedentă a scăzut ca serie brută cu 24,4% şi a crescut ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,9%.
Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 15,6%, respectiv cu 14,9%.
Ianuarie 2016 comparativ cu decembrie 2015
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2016, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 24,4%, ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-27,7%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-23,9%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-17,5%).
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2016, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 1,9%, ca urmare a creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,0%) şi a vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,4%). Vânzările de produse nealimentare au rămas la același nivel.
Ianuarie 2016 comparativ cu ianuarie 2015
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2016, comparativ cu luna ianuarie 2015 a înregistrat o creştere cu 15,6% ca urmare a creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+26,8%), vânzările de produse nealimentare (+10,8%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,8%).
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2016, comparativ cu luna ianuarie 2015 a înregistrat o creştere cu 14,9% ca urmare a creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+26,1%), vânzările de produse nealimentare (+10,6%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,7%).