În luna martie 2016, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 11,9%  cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,5%.

În trimestrul I 2016, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de trimestrul I 2015 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 19,0%, respectiv cu 16,9%.

Martie 2016  comparativ cu februarie 2016

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2016, comparativ cu luna precedentă, a crescut  pe ansamblu cu 11,9%, ca urmare a creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+20,8%), vânzărilor de produse nealimentare (+10,2%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+9,1%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna martie 2016, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 0,5%, ca urmare a creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,1%).  Scăderi au înregistrat vânzările de  produse nealimentare (-1,7%)  şi comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,7%).

Martie 2016  comparativ cu martie 2015

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2016, comparativ cu luna martie 2015 a înregistrat o creştere cu 19,3% ca urmare a creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+25,5%), vânzările de produse nealimentare (+16,6%) şi la comerţul cu amănuntul  al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+14,7%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna martie 2016, comparativ cu luna martie 2015 a înregistrat o creştere cu 18,5% ca urmare a creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+26,0%), vânzările de produse nealimentare (+15,5%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+12,7%).

Trimestrul I 2016  comparativ cu trimestrul I 2015

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în trimestrul I 2016, comparativ cu trimestrul I 2015 a înregistrat o creştere cu 19,0% datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+27,9%), vânzărilor de produse nealimentare (+16,1%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,9%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în trimestrul I 2016, comparativ cu trimestrul I 2015, a înregistrat o creştere cu 16,9%, datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+26,2%), vânzărilor de produse nealimentare (+14,3%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,3%).