1. Ce imprimanta folositi la serviciu? Dar acasa?tinand cont de locul meu de munca, adica de director al diviziei pentru Romania a producatorului de imprimante Lexmark, atat la birou, cat si acasa folosesc imprimante de aceasta marca.2. Ce alte imprimante in afara de cele Lexmark ati mai folosit si ce urmeaza dupa Lexmark in topul preferintelor dumneavoastra?Nu am folosit alte marci. Am avut insa ocazia sa testez multe modele ale diversilor concurenti. Dupa imprimantele Lexmark, le prefer pe cel
1. Ce imprimanta folositi la serviciu? Dar acasa?
tinand cont de locul meu de munca, adica de director al diviziei pentru Romania a producatorului de
imprimante Lexmark, atat la birou, cat si acasa folosesc imprimante de aceasta marca.
2. Ce alte imprimante in afara de cele Lexmark ati mai folosit si ce urmeaza dupa Lexmark in topul preferintelor dumneavoastra?
Nu am folosit alte marci. Am avut insa ocazia sa testez multe modele ale diversilor concurenti. Dupa imprimantele Lexmark, le prefer pe cele Hewlett Packard pentru jet de cerneala si laser, iar Oki pentru cele matriciale.
3. Folositi imprimantele si pentru imprimarea pozelor sau doar in scopuri business?
Intrucat imprimantele sunt chiar business-ul meu, chiar cand am printat poze le-am folosit pentru demonstratii. Personal nu am un aparat foto digital si deci nu imprim poze pentru uzul propriu.
4. V-a tentat sa va faceti un ministudio de imprimare foto la birou sau acasa?
Un asemenea studio este foarte scump, costul procesarii de imagini in asemenea conditii fiind mult mai mare decat in cazul laboratoarelor foto clasice. Pentru uzul personal cred ca este o solutie viabila pentru cei care poseda un aparat foto digital. Diferenta de cost e amortizata de posibilitatea prelucrarii si imprimarii individuale a pozelor in momentul dorit, in formatul dorit.
5. Cand cumparati o imprimanta, la ce va uitati: la pret, la pretul consumabilelor, la aspect, marca?
Intotdeauna am in vedere criteriile mele generale, valabile nu numai pentru imprimante. Trebuie sa aiba cel mai bun raport performanta/pret, pentru necesitatile mele clar definite. tin cont de serviciile furnizate inainte de vanzare, adica profesionalismul vanzatorului si serviciile postvanzare, cum ar fi conditiile de acordare a garantiei. De asemenea, tin cont de costurile de utilizare pe termen lung si de marca.