Internetul este un mediu ce ofera extrem de multe oportunitati de promovare, fie ca esti un antreprenor, fie ca reprezinti o companie de succes. Doru Panaitescu, consultant independent in marketing online, explica in cinci pasi cum poti sa il folosesti in strategia de marketing si ce trebuie sa stii pentru a avea succes in campaniile online. Stabileste un obiectiv clar pentru campania ta de publicitate Alege canalele pe care vrei sa comunici. Cand alegi mixul de media pentru
Internetul este un mediu ce ofera extrem de multe oportunitati de promovare, fie ca esti un antreprenor, fie ca reprezinti o companie de succes.
Doru Panaitescu, consultant independent in marketing online, explica in cinci pasi cum poti sa il folosesti in strategia de marketing si ce trebuie sa stii pentru a avea succes in campaniile online.
- Stabileste un obiectiv clar pentru campania ta de publicitate
- Alege canalele pe care vrei sa comunici. Cand alegi mixul de media pentru campania online urmareste audienta si foloseste pentru masurare a audientei online surse recunoscute. (www.sati.ro).
- Adapteaza creatia campaniei la mediul online. “Internetul este un mediu «trial&error», iar acest lucru iti permite sa testezi in timp real eficienta campaniilor si apoi sa folosesti ce ai vazut ca functioneaza – mai multe bannere, un anumit tip de mesaj, etc. Studiile arata ca oamenii se comportă diferit pe internet prin urmare este cu atat mai importanta creaţia si strategia online pentru eficienta unei campanii”, explica Doru Panaitescu.
- Gandeste campania raportandu-te la obiectivele ei. Daca nu ai un buget care sa permita constructia unui site, alege sa construiesti un micro-site si nu adopta metoda unei pagini simple cu o poza sau un PDF.
- Analizeaza rezultatele campaniei si optimizeaz-o in timp real.
O campanie de bannere in Romania are in medie o rata de click de 0, 2% aproape de media europeana de 0,19%. “Exista conceptia ca bannerele nu sunt bune, personal cred ca acestea sunt proaste cat timp sunt folosite prost”, spune Doru Panaitescu, cel care organizeaza in perioada 19-20 martie primul curs deschis de publicitate online.