Pentru anul 2010, compania estimează un business de 125.000 de euro pentru portalul BrazideCrăciun.ro, după ce în 2009 afacerile magazinului au ajuns la 80.000 de euro.

„2010 a însemnat pentru BrazideCrăciun.ro investiţii de 10.000 de euro în relansarea website-ului dar şi în noua strategie de comunicare”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro şi www.coroane.ro.

Previziunile oficialului BrazideCraciun.ro indică pentru acest an triplarea numărului de comenzi operate până la finele anului, de la 600 în 2009, la 1.800 în 2010.  Cu toate acestea, Marius Dosinescu a subliniat că situaţia economică din acest an va determina majoritatea clienţilor să fie mai atenţi la bugetele pentru Sărbători.
Clienţii corporate aduc 75% din comenzile BrazideCrăciun.ro

Astfel, dacă în 2009 valoarea medie a unei comenzi preluate de BrazideCrăciun.ro s-a ridicat la 133 de euro, pentru anul în curs însă cumpărăturile medii vor fi mai mici cu aproximativ 50%, ajungând la 70 de euro.

În ceea ce priveşte clienţii ţintă ai BrazideCrăciun.ro, Dosinescu a subliniat că aproximativ 75% dintre aceştia provin din mediul de businesss, fiind vorba de companii medii şi mari.

„BrazideCrăciun.ro este prima alegere atunci când vine vorba de achiziţii online de cadouri de Crăciun, decoraţiuni, brazi şi servicii adiacente  pentru companii”, explică oficialul magazinului. În cazul clienţilor corporate, perioada de comenzi este cuprinsă între 15 septembrie şi 15 decembrie iar achiziţia este efectuată de persoane active din companii care au o lipsă acută de timp, fiind vorba în general de femei cu funcţii de middle management şi cu vârste cuprinse între 25 si 45 de ani.

70% dintre clienţii BrazideCrăciun.ro sunt femei
Un segment  de 15% dintre clienţii BrazideCrăciun.ro provin şi din rândul consumatorilor finali din România, majoritatea acestora efectuând comenzi în perioada 15 decembrie – 24 decembrie. Dintre aceştia, 70% sunt femei iar 30% barbaţi provenind din mediul urban. “Clienţii persoane fizice au venituri medii şi mari, o poziţie socială preferenţială însă duc lipsă de timp”, a adăugat Marius Dosinescu.

Acestui tip de clienţi se mai adaugă şi persoanele din diasporă, în procent de 10%, care doresc să facă un cadou rudelor rămase în ţară şi comandă direct cu livrare la o adresă menţionată sau oferă rudelor vouchere direct pe site.

În ceea ce priveşte zonele care aduc cea mai mare parte a comenzilor de brazi pentru magazinul online, oficialul companiei spune că până în acest an Bucureştiul a reprezentat 90 de procente. “Anul acesta am adaugat în lista de acoperire peste 1.500 de localităţi din toată ţara, astfel încât ne aşteptăm ca provincia să rastoarne această statistică”, a explicat managerul BrazideCrăciun.ro.

Pentru acest sezon, cele mai comandate produse vor fi brazii în ghiveci, brazii artificiali şi decoraţiunile aferente.

SURSA: BrazideCrăciun.ro