Un posesor de iPhone este mai predispus să cumpere o versiune mai nouă a acestui telefon sau un iPad decât un utilizator al altor mărci de smartphone-uri, se arată într-un material publicat de publicaţia britanică "The Independent". Un studiu publicat recent arată faptul că, în general, gadgeturile de la Apple sunt cumpărate de tineri cu venituri mari. Doar 15% dintre utilizatorii iPad au peste 56 de ani, se arată în rezultatele studiului realizat de grupul de cercetare Nielsen.
Un posesor de iPhone este mai predispus să cumpere o versiune mai nouă a acestui telefon sau un iPad decât un utilizator al altor mărci de smartphone-uri, se arată într-un material publicat de publicaţia britanică „The Independent„.
Un studiu publicat recent arată faptul că, în general, gadgeturile de la Apple sunt cumpărate de tineri cu venituri mari. Doar 15% dintre utilizatorii iPad au peste 56 de ani, se arată în rezultatele studiului realizat de grupul de cercetare Nielsen.
Utilizatorul de iPad are un venit mai mare decât utilizatorul obişnuit de gadgeturi: 40% dintre posesorii de iPad au un venit de peste 100.000 de dolari, cu 20% mai mult decât ceilalţi utilizatori de terminale mobile.
Studiul, realizat pe un eşantion de 64.000 de utilizatori de gadgeturi mobile, relevă faptul că 51% dintre cei care posedă un iPad dar nu un iPhone ar cumpăra mai degrabă un iPhone decât altă marcă de smartphone, comparat cu 25% dintre cei care nu au iPad sau iPhone.
Mai mult, 85% dintre posesorii actuali de iPhone ar cumpăra pe viitor tot un iPhone şi 91% dintre cei care au şi iPad şi iPhone şi-ar upgrada telefonul mobil tot cu un iPhone.
Studiul intenţiona să observe loialitatea clienţilor Apple faţă de produsele acestei companii.