Cu o experiență de 7 ani în cadrul GSK, Helen Tomlinson coordonează de la București operațiunile Consumer Healthcare din regiune pentru  5 țări.
 
În total, aceasta coordonează activități ce ajung la o valoare de 44 milioane de euro și o echipă formată din 100 de oameni.

Cetățean englez, Helen Tomlinson s-a alăturat GSK Nutritional Healthcare în aprilie 2006, în calitate de Category Controller pe segmentul Out of Home din Marea Britanie și Irlanda. După perioada petrecută în Category Management, Helen a deținut mai multe poziții în vânzări, printre care Foodservice and Field Sales Director, continuând apoi ca Channel Director.

În 2011 și 2013, în calitate de Channel Director pentru unul dintre cei mai mari clienți din categoria de retail din Marea Britanie, Helen a fost motorul unei schimbări importante în ceea ce privește înțelegerea clientului, schimbare datorită căreia GSK a devenit partenerul preferat al clientului respectiv, pe segmentele de băuturi răcoritoare și îngrijire a sănătății.

Înainte de a se alătura GSK, Helen a acumulat o experienţă de 10 ani pe poziții din domeniul vânzărilor și marketing, în industria alimentară din Marea Britanie.

"Pentru mine este o onoare să lucrez în pieţe care se dezvoltă atât de rapid, unde am descoperit oameni plini de pasiune, talentați și deschiși, cu o energie și forță unice.", a declarat Helen Tomlinson, General Manager Consumer Healthcare România și ţările Adriatice.

GSK Consumer Healthcare România și ţările Adriatice este formată din următoarele țări: România, Slovenia, Croația, Bosnia și Republica Moldova. GSK Consumer Healthcare creează prima și cea mai performantă companie de Fast Moving Consumer Health, la baza căreia stau știința și valorile. Compania activează în peste 100 de piețe din întreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an.