este o adevarata mana cereasca. Cel mai mult par a castiga firmele care realizeaza materiale publicitare. Reprezentantii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) estimeaza ca, in timpul campaniei, comenzile pentru tiparirea de afise si fluturasi ori pentru inscriptionarea a diverse obiecte au crescut cu circa 30-35%. si agentiile de publicitate au mai mult de lucru in aceasta perioada, dar marea majoritate refuza sa vorbeasca despre relatiile pe care le au cu partidele. Iar daca pentru posturile de radio si televiziune legea interzice preluarea de publicitate platita, un studiu al Institutului de Politici Publice arata ca, in presa scrisa, doar in prima saptamana de campanie s-a tiparit reclama electorala de aproape un milion de dolari.Dincolo de postere, baloane ori videoclipuri, candidatii au nevoie si de altfel de servicii. Pentru a afla cum stau la capitolul popularitate, ei apeleaza la institutele de sondaje, a caror cifra de afaceri urca in anii electorali. Iar pentru a-si imbunatati imaginea, politicienii folosesc din ce in ce mai des cunostintele unor consultanti, fie ei romani ori straini. Un sfatuitor de campanie poate incasa mii sau chiar zeci de mii de euro de la un singur candidat.Cum sunt preferate manifestarile electorale cu cel putin cateva sute de spectatori, si firmele care detin instalatii de sonorizare performante au scos bani buni in ultimele saptamani. Sume frumoase, de la 200 la 1.500 de euro pe aparitie, au intrat si in buzunarele artistilor mai mult sau mai putin cunoscuti, chemati pentru a incalzi atmosfera.Ceea ce ramane de vazut acum este cum vor justifica partidele banii folositi, legea permitandu-le, in mod cel putin ciudat, sa cheltuiasca mai mult decat le da voie sa stranga.
Cine incaseaza banii din campanie
27 mai 2004, 12:00
Ultima modificare în 27 mai 2004, 15:00
este o adevarata mana cereasca. Cel mai mult par a castiga firmele care realizeaza materiale publicitare. Reprezentantii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) estimeaza ca, in timpul campaniei, comenzile pentru tiparirea de afise si fluturasi ori pentru inscriptionarea a diverse obiecte au crescut cu circa 30-35%. si agentiile de publicitate au mai mult de lucru in aceasta perioada, dar marea majoritate refuza sa vorbeasca despre relatiile pe care le au
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Sunt student, vreau sa muncesc
- Actiunile companiilor farmaceutice sunt subevaluate
- Castigatorii au in maneca mai multi asi
- Obligatiunile municipale si corporative sunt tot mai cautate
- Cum recunoasteti care suntmomentele cele mai bune pentru cumpararea de actiuni
- Managerii de top stiu ce ii asteapta in Uniunea Europeana
- Fuziune la capatul pistei
- Zilele Vienei ****
- Din ce traiesc televiziunile mici?
- Centru de afaceri pentru persoane cu handicap