Cine sunt artizanii proiectului premium Genesis al Hyundai

Hyundai își completează rapid echipa dedicată proiectului Genesis, o marcă a cărei prezență în zona premium a pieței va deveni tot mai puternică.

După ce i-a angajat pe celebrul designer Peter Schreyer – care a realizat designul Audi TT -, pe Luc Donckerwolke – fost director de design la mărcile Bentley, Lamborghini și Audi ale grupului german Volkwagen – și pe Albert Biermann – inginerul-șef al diviziei M a BMW, grupul coreean a anunțat și includerea în echipa Genesis a lui Manfred Fitzgerald, fost director al mărcii italiene Lamborghini. Aceștia sunt cei care au ca sarcină impunerea noului brand Genesis în lumea exclusivistă a mașinilor premium.

Brandul Genesis al grupului Hyundai-KIA se va dezvolta în paralel cu celelalte mărci ale companiei și va include, până în 2020, șase modele. Acestea vor purta nume care începp cu litera G urmată de două cifre simbolizând segmentul de piață. Primul produs Genesis prezentat de coreeni poartă numele G90 și este un sedan premium. Acesta va fi urmat de două vehicule de același fel, dar ceva mai mici, G80 și G70, de un coupe, un crossover și un SUV de mari dimensiuni.