Premiile de Excelenţă IAA reprezintă un demers al asociaţiei de a recunoaşte, promova şi recompensa public persoanele care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România. Cele 88 de nominalizări au fost analizate şi evaluate de trei comitete de jurizare distincte: Consiliul Director IAA, Senatul IAA şi un comitet format din laureaţi ai ediţiilor anterioare.
Maria Tudor, Managing Director Zenith Media, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”. Aceasta a fost votată live, dintre câştigători, de către cei prezenţi la gală, printr-o soluţie oferită de Mediapost Hitmail. Gala a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă şi a fost prezentată de Tudor Giurgiu.
Din dorinţa Comitetului IAA de a a adăuga valoare evenimentului, ediţia de anul acesta a suferit nişte modificări de structură: pentru prima dată au existat trei categorii distincte, în cadrul fiecărei dintre acestea oferindu-se premii pentru mai multe specializări profesionale.
La categoria Clienţi, au fost acordate cinci premii: Andrei Muşetescu, Fondator/ Director General CSOP a primit Premiul pentru Excelenţă în Cunoașterea Consumatorului, Gabriela Gălățanu, Grup BM Ciuc& Silva Heineken a primit Premiul pentru Excelenţă în Brand Management, Ecaterina Săfărica, Communications Associate Director Balkans, Turkey, Israel, Caucasus and Central Asia Republics a câştigat Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice, Mona Nicolici, CSR Director Petrom şi Raluca Kisescu, Avon Cosmetics au împărţit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială, iar Panos Makris, Commercial Director Cosmote a primit Premiul pentru Excelenţă în Marketing.
În categoria Agenţii, au fost acordate următoarele distincţii: Premiul pentru Excelenţă în Operaţiuni de Media a fost acordat Mariei Tudor, Managing Director Zenith Media, Ioana Mănoiu, GM GMP PR şi Gabriela Lungu, GM&CD The Practice au primit Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice, Costin Radu, Managing Partner The Geeks a primit Premiul pentru Excelenţă în Comunicare Digitală, Oana Cociașu, Managing Partner Lowe Medic One a fost desemnată câştigătoarea Premiului pentru Excelenţă în Relaţii cu Clienţii, Sorin Trâncă, Preşedinte FFFF a primit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială şi Adrian Boţan, VP Creative Excellence CEE, McCann Worldgroup a primit Premiul pentru Excelenţă în Creaţie Publicitară.
Tot în cadrul galei, au fost acordate şi următoarele premii speciale, astfel: Premiul de Excelenţă pentru Tânărul Profesionist al anului a fost acordat lui Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România, Premiul pentru Excelenţă pentru Educaţie în Marketing şi Comunicare a fost primit de Eusediu Margasoiu şi Cristina Gheorghe, consultanţi The Network, Dr. Pavel Chirilă a primit Premiul de Excelenţă pentru CSR, acordat în afara industriei, iar Neagu Djuvara a primit Premiul de Excelenţă acordat unei Personalităţi din afara Industriei.
Cine sunt câştigătorii Premiilor de Excelenţa IAA 2012
27 noiembrie 2012, 11:53
Ultima modificare în 27 noiembrie 2012, 13:53
Aseară, în cadrul galei Premiilor de Excelenţa IAA, care a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă, Maria Tudor (Managing Director Zenith Media) a fost desemnată Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare. Aceasta a fost aleasă de către cei prezenţi la gală, dintre cei 19 câştigători ai acestei ediţii.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- CÂT trebuie să depună companiile care vor să liciteze pentru MARCA JURNALUL NAȚIONAL
- Discovery Networks lansează petiția „Vrem Discovery pe RCS&RDS!”
- Discovery Channel, scos din grila RCS&RDS
- BLACK FRIDAY LA CAPITAL
- Se lansează UN NOU POST DE TELEVIZIUNE
- Poliţia ar putea colabora cu Facebook în realizarea anchetelor
- Nemulţumirile din media au un rezultat: modificarea Legii Audiovizualului „nu mai este de actualitate”
- Un proiect de modificare a Legii Audiovizualului stârneşte nemulţumiri în piaţa media. AFLĂ ce s-ar putea schimba
- Agenţia Brandstalk (The Group) se alătură reţelei internaţionale DDB Worldwide
- TVR News are acordul CNA pentru a emite. AFLĂ ce se schimbă!