1) Leo Burnett, McCann, D’Arcy
2) Nu vor fi surprize. Datorita sistemului cantitativ (cu puncte) batalia se va da intre aceleasi trei-patru agentii mari. Agentiile mici si mijlocii se vor multumi cu smulgerea a cate unui premiu pe ici-colo. Vor fi multe fantome, mai multe decat anul trecut si probabil ca vom avea si o reactie mai pronuntata a agentiilor fara fantome impotriva celorlalte.
Bogdan Alexandrescu, director general Notorious Advertising

1) Dat fiind faptul ca alegerea agentiei anului la Ad’Or se bazeaza pe realizarea unui punctaj total, nu ma astept la mari surprize, iar cele cateva agentii care au depus un numar important de lucrari, pregatindu-se pentru acest festival din timp, au prin urmare, procentual, cele mai mari sanse.
2) Din pacate, nu cred ca vor exista surprize, in sensul bun al cuvantului. Am vazut cred cu totii ca in timpul careia trecut de la ultima editie peisajul publicitar nu s-a schimbat prea mult. Mai avem ceva de asteptat pana cand piata ne va cere, fara ca noi agentiile sa fim nevoite sa le inventam, creatii adevarate – dar si eficiente in acelasi timp.
Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising

1) Va castiga una din agentiile care au avut o brusca si intensa activitate creativa in lunile aprilie si mai ale anului curent. O sa spuneti ca porcul nu se ingrasa in ajun. Da, dar i se poate pune o nicovala in burta.
2) Surpriza ar fi sa castige numai lucrari curate, necontestabile. O alta surpriza ar fi ca patru dintre membrii juriului sa nu poata veni si ei sa fie inlocuiti de David Abbot, Tim Delaney, John Hegarty si Mark Waites.
Dan Moldovan – Group Creative Director Tempo Advertising

1) Sunt mai multe echipe cu sanse la titlu. Greu de spus acum cine va castiga. Cercul traditional.
2) Primele doua surprize: neparticiparea ADDV si faptul ca Headvertising intra doar la necontractate. Nu este o surpriza numarul mare de lucrari inscrise in festival. In rest… vom vedea, ca de asta’s surprize.
Ioana Manea, Creative Director Coordinator Lowe Lintas GGK

1) Cred ca frustrarea lui Bogdan (Naumovici – nota redactiei) de anul trecut va fi „alinata” anul acesta si Leo Burnett va fi agentia anului la Ad’Or 2003, meritand-o mai mult decat anul trecut. Dincolo de controversele creative, orientarea strategica Burnett excelenta (si traditionala in retea) are merite solide. Probabil ca anul acesta McCann „se va multumi” doar cu locul doi. Consolarea? Distanta care va separa aceste doua agentii de… restul.
2) Sper ca exigenta juriului nu va mai fi o surpriza pentru nimeni (vezi Ad.Print). Sper ca experienta acestor domni ii va impiedica sa premieze idei „fumate”, „imprumutate” sau „coincidente”.
Dragos Olteanu, Creative Director Focus/ Publicis Advertising

1) Cred ca McCann va lua din nou „Agentia anului”. Cel putin cred ca oamenii de acolo se asteapta la asta. tinand cont, insa, ca anul trecut desemnarea lor ca „Agentia anului” i-a luat prin surprindere, ca iarna pe primarii de sector, si tinand seama de tot felul de legi ale compensatiei, poate, cine stie… dar nu, nu… Apoi, fireste ca ar conta in „lupta” Leo Burnett, poate Young, de ce nu, BBDO…
2) Surprize? Sa nu ia McCann agentia anului!!!
Cristian Bulfinschi, executive director Brands&Bears

1) Leo Burnett, Young&Rubicam, McCann-Erickson
2) Un festival fara Headvertising este ca o nunta fara lautari.
Liviu David, Creative Director D’Arcy

1) Daca ne luam dupa numarul de intrari, Graffiti. Daca judecam dupa ambitie, McCann. Daca luam in considerare manevrele strategice, Leo Burnett. Altfel, la calitate, nici D’Arcy nu sta rau.
2) E ca-n fotbal, orice se poate intampla. si ca arbitraj, si ca joc. Exemplu de arbitraj-surpriza: juriul Ad’Or 2002 a considerat ca printurile SMS sunt mai bune decat cele Play, juriul de la New York a considerat invers. Organizarea? Calitatea unui festival e data, in primul rand, de calitatea juriului si a lucrarilor, asa ca daca vom avea sau nu caviar dupa festivitatea de premiere ar trebui sa fie ultimul lucru care sa ne preocupe.
Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett Romania

1) Noi credem ca Leo Burnett va fi agentia anului. Daca nu am pleca de la aceasta ipoteza, nu cred ca am participa la Ad’Or. Sigur, s-ar putea sa ne inselam, asa cum s-a intamplat anul trecut, dar nu cred ca exista pronostic alternativ pentru noi. Pe podium va fi cu siguranta McCann. Nu stiu cine va fi pe locul trei, dar pronosticul meu este ca va fi ceva distanta intre primii doi si cel de-al treilea candidat la Agentia Anului.
2) Cred ca vor fi cateva agentii surprinse in ofsaid, in virtutea regulii introduse anul acesta, care da posibilitatea comitetului de organizare sa verifice lucrarile inaintea jurizarii si sa descalifice acele lucrari ce vor fi considerate „ghosturi”.
Lucian Georgescu, Executive Creative Director Graffiti/BBDO

1)-2) Daca secretarul general al Guvernului declara ca „reclama cu acordeonul ar trebui sa primeasca un premiu nu national, ci international, un Oscar pentru clipuri publicitare, daca ar exista” – de ce mai intrebati cine va castiga? Bucurandu-ma ca rromii au primit locuinte sociale, sugerez totusi o noua locatie de filmare: pagodele tiganesti acoperite cu tinichea din zona Campia Turzii si nu numai. Vorba lui Iorga, inscrisa pe bustul lui Mihai Viteazul, vis-a-vis de locuintele rroma: „Gloria lui este gloria noastra!” Da’ chiria a lu’ cine „ie”?
Nota: Reprezentantii agentiilor McCann-Erickson, Grey Worldwide Romania si Young&Rubicam s-au abtinut sa dea pronosticuri.