Cinema City, care este parte din Cineworld Group, al doilea mare operator de cinematografe din Europa, deţine 22 de cinematografe şi 198 de săli în întreaga ţară. Investiţiile companiei au reașezat piaţa de cinema din România, care a trecut prin momente dificile, după închiderea multor cinematografe – majoritatea din reţeaua de stat –, mai ales în oraşele mai mici.

La finalul lui 2007, când Cinema City a deschis în România primele 2 multiplexuri (la Iaşi, respectiv la Timişoara), conform rapoartelor CNC, România avea un cinematograf la 299.000 de locuitori și un ecran la 184.000 de locuitori. Astfel, din cele 72 de cinematografe (de sine stătătoare sau tip multiplex) din ţară, Cinema City deţinea 2, iar din cele 117 săli (ecrane), 12 erau ale Cinema City.

“Dacă ne gândim că România – o ţară cu 20 de milioane de locuitori în care se vindeau, în 2007, numai 2 milioane de bilete la cinema pe an – a ajuns la peste 11.110.000 de bilete în 2015, conform Cinemagia, credem că românii iubesc să meargă la film, iar singurul lucru care lipsea în 2007 era infrastructura cinematografelor. Începând din 2007, noi am deschis 22 de cinematografe şi am reuşit să aducem piaţa de cinema din România pe locul al doilea, din punct de vedere al numărului de cinema-uri şi ecrane, în cadrul Cinema City International, și pe locul al treilea în grupul Cineworld din care facem parte”, a declarat Moshe (Mooky) Greidinger, CEO al Cineworld.