Cineva a profitat de vulcanul din Islanda

Care este cea mai bună sursă de inspiraţie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiară de la începutul acesteia până acum.  Cei de la Citroen s-au gândit să profite un pic de norul vulcanic şi să realizeze o reclamă inspirată chiar de acesta. Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franţa, promovează serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor secon

Care este cea mai bună sursă de inspiraţie pentru publicitari? Actualitatea, evident. Acest lucru a fost demonstrat de spoturile publicitare inspirate de criza financiară de la începutul acesteia până acum. 

Cei de la Citroen s-au gândit să profite un pic de norul vulcanic şi să realizeze o reclamă inspirată chiar de acesta.

Astfel, spotul de jos, difuzat pe mai multe canale de televiziune din Franţa, promovează serviciul Citroen Select de comercializare a vehiculelor second-hand ale mărcii. Spotul se bucură de o mare popularitate în Fraţa deoarece are în centru un subiect de mare actualitate.