Un număr total de 899 de pasageri care au achiziţionat bilete de avion prin Paravion - 239 din România, 550 din Istanbul şi Ankara, respectiv 100 de pasageri din Regatul Unit, Ungaria şi Asia, aşteaptă să fie rerutaţi din Turcia. Potrivit informaţiilor Paravion, compania de turism este în legătură permanentă cu autorităţile şi operatorii aerieni pentru a-i ajuta să îşi modifice zborurile sau să recupereze contravaloarea biletelor.
Conform datelor Paravion, cea mai mare agenţie de turism online din România şi una dintre cele mai importante din Europa, prezentă inclusiv pe piaţa din Turcia, compania comunică în permanenţă cu clienţii săi, dar şi cu operatorii aerieni, pentru instrucţiuni de rerutare din şi spre Turcia.
„Comunicăm cu toată lumea şi avem încredere că toţi clienţii Paravion vor fi în siguranţă. În continuare ţinem legătura cu operatorii aerieni pentru informaţii şi acţiuni în timp real. Toate semnalele indică faptul că situaţia va reveni la normalitate cît de curând”, declară Remus Vişan, Director General al Paravion.
În plus, adaugă Directorul General al Paravion, cele câteva zeci de turişti care avea zboruri programate din România în această dimineaţă nu au mai călătorit din Bucureşti spre Istanbul, iar compania ţine legătura îndeaproape cu cei prezenţi deja în Turcia.
În ceea ce priveşte companiile aeriene, operatorul de stat Tarom a anunţat oficial faptul că toate zborurile către aeroportul Ataturk din Istanbul au fost anulate.
Până în momentul de faţă, şase curse operate din şi spre Ataturk – trei de către Tarom, respectiv trei de către Turkish Airlines, au fost anulate iar pasagerilor li s-a oferit suport pentru rerutare.
Pe de altă parte, conform informaţiilor Eurocontrol – Organizaţia Europeană pentru securitatea navigaţiei aeriene, zborurile internaţionale de pe Ataturk ar putea fi reluate în curând.