Acesta a vizitat şantierul din zona celor 200 de metri de autostradă unde s-a decis refacerea lucrării şi a dat asigurări că acestea se vor încheia la termenul anunţat.
'Ne-am angajat că la sfârşitul lunii septembrie vom redeschide acest tronson de autostradă. În momentul de faţă (…) este o activitate destul de bună şi ne vom respecta termenul înaintat. Lucrările sunt în grafic. În momentul de faţă s-au finalizat toate cele şase tranşee drenante, avem o saltea de piatră de 1,5 metri care s-a finalizat şi în spate se execută lucrări de umplutură din balast. Ritmul este bun, în plan avem un strat de 50 de centimetri pe zi, care înseamnă 24 de ore de muncă', a spus Homor.
Directorul CNADNR a menţionat că pe lotul 3, în lungime de 22 de kilometri, se va face o expertiză a tuturor lucrărilor pentru a se confirma calitatea acestora, el amintind, în acest context, că împreună cu proiectantul au fost identificate trei zone cu probleme minore, care vor fi remediate, în paralel, pentru ca tronsonul să fie redat circulaţiei la termenul stabilit.
Este pentru prima dată când Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) execută lucrări în regie proprie. Lucrările de refacere aferente lotului 3 au început în luna aprilie 2016.
Valoarea contractelor este de 3,72 milioane de lei, fără TVA. Suma este asigurată din garanţii de bună execuţie a constructorului, care au fost executate de către CNADNR.
În data de 3 septembrie 2015, CNADNR a anunţat închiderea circulaţiei rutiere pe Autostrada A1 Orăştie – Sibiu începând din 7 septembrie, la 10 luni de la inaugurarea acesteia, între Nod rutier Sălişte (km 270+020) – Nod rutier Cunţa (km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la km 275+650 al autostrăzii.
CNADNR a impus constructorului autostrăzii Orăştie – Sibiu, Salini Impregilo, să refacă porţiunea de 200 – 300 de metri din corpul de autostradă unde au apărut degradările, prin demolare şi reconstrucţie în conformitate cu proiectul tehnic aprobat.