Vești bune pentru românii care vor să ajungă pe Transalpina la finalul acestei săptămâni. Prefectura Dolj anunță că circulația pe Transalpina va fi redeschisă începând cu ziua de miercuri, 1 iunie, de la ora 8.00. Pe de altă parte, șoferii trebuie să știe că traficul se va desfășura cu unele restricții.
„În urma verificărilor făcute de o comisie, s-a luat decizia ca circulația pe drumul național DN 67C-Transalpina să se redeschidă începând cu data de 1 iunie, ora 8.00”, anunță Prefectura Dolj.
Ce trebuie să știe șoferii despre circulația pe Transalpina?
În ceea ce privește restricțiile de circulație, acestea vor fi în vigoare în funcție de condițiile meteorologice. Totodată, sursa citată precizează că pe timpul nopții, circulația rutieră va fi închisă.
„Circulaţia rutieră va fi închisă/restricţionată pe durată limitată în funcţie de condiţiile meteorologice (ceaţă, ploi torenţiale, furtună etc.) şi ca urmare a unor fenomene cum sunt avalanşele sau căderile de stânci.
Circulaţia rutieră va fi închisă/restricţionată, pe durată limitată, în cazul executării unor lucrări în zona drumului. Circulaţia rutieră va fi închisă pe timpul nopţii, în intervalul orar 21:00-7:00 pe sectorul de drum DN 67C km 34+800 – km 59+800”, arată Prefectura Dolj.
În aceași timp, sursa citată mai precizează că se instituie restricţii permanente de tonaj de 3,5 tone şi de viteză de 30 km/h.
Menționăm faptul că deși Transalpina este unul dintre cele mai vestite drumuri din România, șoferii pot fi în mare pericol atunci când îl traversează.
Transalpina Clujului, plină de denivelări chiar și după reparații
Deși au existat nenumărate reparații la nivelul carosabilului, pe Transalpina Clubului au apărut din nou denivelări, care le crează probleme șoferilor.
Mai exact, Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj, subunitare a C.N.A.D.N.R. – S.A., care se ocupă de administrarea și întreținerea drumurilor naționale a asfaltat toate gropile, însă a uitat să niveleze drumul.
În total, drumul are 80 de kilometri, iar potrivit observatornews.ro, cei care s-au ocupat de lucrare spun că presupus frezarea părţii carosabile vechi, pentru a înlătura denivelările, iar abia apoi s-a pus asfaltul. Imaginile publicate atât de șoferii care au ajuns acolo, cât și de presă confirmă situația.
În ceea ce privește valoarea investiției, aceasta s-a ridicat la 400.000 de euro și a fost făcută de Direcţia Regională de Drumuri Cluj, care anunța anul trecut că va reface totul.