Citroën are un nou logo… Restilizat

Citroën si-a schimbat identitatea vizuala si are acum un nou logo, pe care l-a prezentat simultan in 34 de tari, cu ocazia aniversarii a 131 de ani de la nasterea fondatorului companiei, André Citroën.Noua sigla a brandului a fost desprinsa din cadrul sau si a devenit tridimensionala, cu forme in relief, ceea ce ii confera un plus de greutate vizuala.Culoarea rosie este folosita acum pentru scrierea numelui "Citroën", care are acum un ton mai profund.Logo-ul a fost creat in

Citroën si-a schimbat identitatea vizuala si are acum un nou logo, pe care l-a prezentat simultan in 34 de tari, cu ocazia aniversarii a 131 de ani de la nasterea fondatorului companiei, André Citroën.

Noua sigla a brandului a fost desprinsa din cadrul sau si a devenit tridimensionala, cu forme in relief, ceea ce ii confera un plus de greutate vizuala.

Culoarea rosie este folosita acum pentru scrierea numelui „Citroën”, care are acum un ton mai profund.

Logo-ul a fost creat in urma unui parteneriat dintre departamentele de marketing si design ale companiei. Aceasta echipa a fost condusa de Jean-Pierre Ploue si agentia Landor.