Citroen România ar putea comercializa, începând de anul viitor şi maşini second hand, prin intermediul unui părogram buy-back, a declarat, pentru Capital Online, directorul general al companiei, Didier Gerard."Planul nostru este ca începând de anul viitor să întrăm pe piaţa românească a maşinilor rulate. Am fi putut începe chiar de acum, dar în prezent, această piaţă este blocată într-o oarecare măsură şi de aceea am decis să mai aşteptăm", a precizat Gerard.Pe de alt
Citroen România ar putea comercializa, începând de anul viitor şi maşini second hand, prin intermediul unui părogram buy-back, a declarat, pentru Capital Online, directorul general al companiei, Didier Gerard.
„Planul nostru este ca începând de anul viitor să întrăm pe piaţa românească a maşinilor rulate. Am fi putut începe chiar de acum, dar în prezent, această piaţă este blocată într-o oarecare măsură şi de aceea am decis să mai aşteptăm”, a precizat Gerard.
Pe de altă parte, Didier Gerard a spus că marca Citroen nu se descurcă foarte bine în cadrul Programului de Înnoire a Parcului Auto, pentru că în opinia sa, „Rabla” se adresează în special maşinilor cu un preţ ce variază în jurul sumei de 6.000 de euro.
„Noi nu comercializăm şi nu vom comercializa asfel de maşini, iar acest lucru reprezintă un dezavantaj pentru noi în cadrul programului”, a explicat Gerard.
Nu în ultimul rând, reprezentantul Citroen a spus că programul Citroen Finance funcţionează „normal în condiţiile contextului actual din piaţa auto”.
În primele trei luni ale acestui an, Citroen a comercializat 616 unizăţi pe piaţa românească, în timp ce pentru anul 2008, vânzările mărcii au ajuns la circa 4.000 de unităţi, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).