Citroen urmăreşte să comercializeze 3.400 de maşini anul acesta în România, dintre care 150 de unităţi sunt estimate să fie model C3 Picasso, lansat marţi pe piaţa autohtonă, a declarat, pentru Capital Online, directorul general al citroen România, Didier Gerard.
Potrivit acestuia, compania pe care o reprezină a obţinut o cotă de 2% pe piaţa românească în primul trimestru din 2009 (1,8% potrivit APIA) şi speră să-şi menţină această poziţie pentru întregul an în curs, în condiţiile în care volumul total al pieţei auto va ajunge la circa 170.000 de unităţi.
De asemenea, Didier Gerard a spus că Citroen va lansa şase noi modele în următorii trei ani în românia, printre care a lăsat să se înteleagă că este vorba de C4 Picasso şi de linia de modele DS 3, DS 4 şi DS 5, derivate din conceptul DS Inside, prezentat la Salonul Auto din Geneva.
Mai mult, Citroen va deschide „câteva” noi showroom-uri anul acesta în România. Gerard a evitat să spună exact despre câte unităţi este vorba, însă a prcizat că vor fi amplasate în oraşe mari, precum Cluj Napoca.
Noul citroen C3 Picasso va beneficia de două propulsoare pe benzină (1,4 VTi 95 si 1,6 VTi 120) şi două motoare diesel (1,6 HDi 90 şi 1,6 HDi 110 DPFS).
C3 Picasso are 4,08 metri lungime, 1,73 metri lăţime şi o înălţime de 1,62 m.
În primele trei luni ale acestui an, Citroen a comercializat 616 unizăţi pe piaţa românească, în timp ce pentru anul 2008, vânzările mărcii au ajuns la circa 3.900 de unităţi, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).