Berea Ciuc Premium lansează sticla de 0,5 litri cu noul capac cu inel, oferind consumatorilor acces rapid la berea lor preferată.
Capacul cu inel reprezintă un beneficiu funcţional adus sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri. Sticla de Ciuc Premium de 0,5 litri şi-a păstrat aspectul clasic şi autentic, în care caracteristicile moderne sunt îmbinate cu cele tradiţionale.
„Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel le propunem consumatorilor să renunţe la cele 1000 de moduri de a deschide o bere, fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferata.Acesta este modul în care „o bere dintr-o mie” devine mai uşor de savurat.”, declară Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager.
Lansarea produsului va fi suţinută de campania naţională de advertising “O mie de moduri de a deschide o bere”, ce se desfăşuroară în perioada 22 februarie – mai 2010. Mesajul campaniei va fi transmis prin intermediul următoarelor canale: TV, presă, outdoor, online şi materiale promoţionale. Pe lângă aceste componente clasice, o serie de execuţii neconvenţionale sunt menite să atragă atenţia asupra mesajului campaniei şi să susţină imaginea mărcii de bere Ciuc Premium pe piaţă.
Noua campanie “O mie de moduri de a deschide o bere” este continuarea campaniei din 2009 – “O apă dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie”. Noua campanie comunică unicitatea berii – “”o bere dintr-o mie” şi beneficiul funcţional pe care sticla de Ciuc Premium de 0,5 litri cu capac cu inel îl aduce consumatorului, făcându-l pe acesta să se bucure mai uşor de berea preferată.
Berea Ciuc Premium, produsă doar în fabrica de bere Miercurea Ciuc, din ingrediente naturale, folosind apa de calitate excepţională din Harghita, a fost medaliată cu aur pentru calitatea sa la Monde Selection Bruxelles în 2006 şi în 2008, iar în 2009 a câştigat medalia Grand Gold.