Banca Transilvania a întâmpinat probleme, luni dimineaţă, cu funcţionarea unor sisteme tehnice, atât în unităţile bancare, cât şi în aplicaţiile informatice.
Clienţii Băncii Transilvania au întâmpinat probleme la derularea tranzacţiilor online, luni dimineaţă. Reprezentanţii băncii au recunoscut problema printr-un mesaj pe pagina oficială de socializare, după ce au fost asaltaţi de mesajele clienţilor nemulţumiţi.
“Avem unele probleme în funcționarea sistemelor tehnice – atât în unități, cât și în aplicațiile tranzacționale (BT24, mBT24 si BTPay).
Cardurile funcționează normal.
Revenim cu noutăți”, a fost mesajul postat pe pagina de Facebook a instituţiei bancare, luni dimineaţă la ora 09:35.
Ulterior, în jurul orei 10:00, reprezentanţii Băncii Transilvania au anunţat că situaţia a fost remediată.
“Update: Totul funcționează ok. Mulțumim pentru înțelegere!”