Mărirea parcului auto vine să susțină și o creștere de 30 % a cifrei de afaceri pentru perioada imediat următoare, comparativ cu vara anului trecut. Ca parte a strategiei de dezvoltare, compania a deschis un nou birou de reprezentare în incinta hotelului Marriott.
“Ţintim aici atât clienţii corporate, care apelează la serviciile noastre în interes de business, cât şi segmentul turistic”, spune Mariana Gheorghe, manager al Sixt România. Noul birou urmează să deservească numărul în creștere de turiști care caută să închirieze un autovehicul pe perioada șederii lor în România.
Trend-ul crescător este susținut și de rezultatele pozitive, înregistrate în prima jumătate a anului 2012, când cifra de afaceri a Sixt România a fost cu 20% mai mare față de prima jumătate a anului 2011.
În momentul de faţă, Sixt deține o cotă de 30% din piața romănească de rent a car. Compania desfăşoară activităţi si prin intermediul parteneriatelor încheiate cu Tarom, Lufthansa, Hilton şi câteva dintre cele mai renumite agenţii de turism.
Clienții de rent a car cresc cu 30% cifra de afaceri a Sixt România
19 iunie 2012, 15:02
Ultima modificare în 19 iunie 2012, 18:02
Sixt Rent A Car România, companie care face parte din New Kopel Group, și-a majorat flota auto, aceasta urmând să ajungă în sezonul de vârf la peste 600 de autovehicule.
Etichete: afacere,
cresteri,
rent a car
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook