Veşti bune pentru românii care primesc facturi de la Hidroelectrica, compania care nu a mai emis facturi de aproape nouă luni de zile.

Clienții Hidroelectrica au anunțat că au început să vină facturile

La începutul anului 2023, reprezentanţii companiei Hidroelectrica anunţau că sistemul de facturare va intra în normalitate la începutul lunii februarie. Totuși, începând de ieri, 21 ianuarie, au început să vină primele facturi după multe luni de pauză. Membrii grupului de clienţi Hidroelectrica au anunțat că au început să primească primele facturi după multe luni de așteptare.

Cei mai mulţi dintre ei au declarat că facturile la energie electrică sunt pentru luna aprilie 2022, nu pe mai multe luni, iar termenul de plată este luna martie 2023. „Uraaa, a venit factura pe aprilie anul trecut….”, este un prim mesaj de pe grupul de pe Facebook.

Facturarea a fost efectuată pentru luna aprilie 2022

„Aveţi pile?” sau „Așa arată? Ce frumoasă e…” sunt câteva dintre comentariile din grup. „Am primit azi (vineri, 20 ianuarie – n.red.) factura pe aprilie 2022. Am termen de plată 45 de zile. Preț 0.78 lei.”, se precizează într-o altă postare de pe grup.

„Primit factură azi (vineri, 20 ianuarie – n.red.) pentru luna aprilie 2022, consum 128 kw. Preț per kw 0,76 ron.”, a mai spus un alt membru al grupului. „Ieri am primit factura pentru Aprilie 2022. Preţ 0,68 Lei/KWh Tva inclus! Termen de plată 45 de zile!”, este un alt mesaj, lângă care clientul Hidroelectrica a pus şi un emoticon cu o sticlă de şampanie.

„Las şi eu un printscreen cu factura, primită ieri (vineri, 20 ianuarie – n.red.), zona Iaşi, am calculat 0,7625 lei/Kwh.”, se arată într-un alt mesaj. O bună parte dintre cei care spun că au primit facturi Hidroelectrica menţionează că acestea sunt calculate pentru luna aprilie 2022, transmite Antena 3.

Un client care au primit factura Hidroelectrica a declarat că „au apărut câteva informații noi pe prima pagină: tel. deranjamente, e-mail furnizor, cont contract”.

Compania ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră

Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului 2023 că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor pentru o perioadă de șase luni. Un număr de 500.000 de consumatori nu și-au primit facturile la energie electrică în ultimele luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un termen de de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Așadar, eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Compania ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.