Clienţii Orange nu vor mai sta la coadă în magazine

Orange România, liderul pieţei locale telecom, a lansat, astăzi, un serviciu de programări online a vizitelor în Orange shop şi Orange store, astfel încât clienţii să nu mai petreacă timp aşteptând în magazin.

Clienţii Orange îşi pot programa vizita în ziua şi la ora aleasă de ei, în magazinul dorit, iar un consultant de vânzări dedicat va sta la dispoziţia acestora.

Rezervarea online se face pe site-ul www.orange.ro/programeaza-te .

Clienţii selectează magazinul şi data, iar ulterior completează detaliile rezervării: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail şi tipul de consultanţă pe care îl doresc. Aceştia vor primi apoi un e-mail şi un SMS pe baza cărora pot confirma programarea în termen de 6 ore.

Serviciul este gratuit în perioada 5 – 31 mai

Serviciul de programare online este flexibil şi permite modificarea sau anularea rezervării cu cel puţin 24 de ore înainte. Timpul standard alocat pentru o vizită este de 30 de minute, dar un consultant dedicat va sta la dispoziţia clientului oricât este nevoie. În perioada 5 – 31 mai clienţii beneficiază gratuit de noul serviciu oferit de Orange. După această perioadă, serviciul se tarifează în magazin cu 2 euro (TVA inclus).

„Căutăm în permanenţă modalităţi să aducem beneficii în plus clienţilor noştri şi, implicit, să îmbunătăţim serviciile oferite. Prin soluţia de programare online a vizitei în magazinele Orange, clienţii au la îndemână o modalitate simplă şi sigură de a intra în contact cu specialiştii Orange oricând doresc. Ei pot economisi timpul pe care altfel l-ar fi petrecut aşteptând în magazin”, a declarat Adina Măntailă, Distribution Development Project Manager, Orange România.