Pe site-ul Orange,  clienţii pot afla dacă au semnal, ce fel de tehnologie este disponibilă în aria selectată şi, mai ales, pot vedea calitatea semnalului.
Aplicaţia este foarte uşor de folosit, clienţii având la dispoziţie două variante: accesează harta interactivă a ţării sau completează câmpurile de căutare cu numele localităţii sau al străzii. Informaţiile oferite sunt structurate pe mai multe nivele, în funcţie de tipurile de tehnologie: 2G pentru apeluri şi SMS-uri sau e-mail şi navigare pe internet, 3G pentru navigare pe internet şi apeluri video sau 3G+/HSPA pentru navigare mai rapidă.
Calitatea semnalului este clasificată pe cinci grade de intensitate, de la o intensitate redusă la una excelentă.
Una dintre direcţiile strategice ale Orange este de a îmbunătăţi calitatea reţelei, un element important fiind părerea consumatorilor. Noua aplicaţie facilitează comunicarea cu clienţii prin funcţia specială de feedback. Aceştia au posibilitatea să trimită sugestiile referitoare la extinderea acoperirii sau la calitatea semnalului şi să raporteze eventuale întreruperi de semnal.
Clienţii introduc localitatea sau adresa, aleg tipul de servicii despre care vor să îşi exprime opinia şi completează câmpul de descriere. Formularele sunt direcţionate către departamentul Serviciul Clienţi al Orange România pentru a fi analizate. Cei care trimit formularul şi lasă datele de contact vor primi un e-mail de confirmare. În plus, pe site există şi două tutoriale de familiarizare cu funcţiile aplicaţiei.
 
„Vrem să oferim un grad ridicat de transparenţă în ceea ce priveşte serviciile şi produsele Orange. Noua aplicaţie asigură această transparenţă în ceea ce priveşte acoperirea prin informaţii despre calitatea semnalului şi despre tehnologiile existente. Astfel, clienţii se pot informa mult mai rapid înainte de a achiziţiona un produs sau serviciu dacă reţeaua din zona în care locuiesc suportă serviciu dorit. Feedback-ul pe care îl primim de la clienţii noştri ne ajută la îmbunătăţirea calităţii semnalului. Anul acesta Orange plănuieşte investiţii semnificative atât în reţea, cât şi în serviciile de asistenţă pentru clienţi.” a declarat Liviu Turcu, Product Manager, Orange România.