Raiffesein Bank are în toată ţara peste un milion de posesori de carduri de debit şi o reţea de peste 1.000 de ATM-uri.
„Suntem permanent preocupaţi să oferim clienţilor noştri servicii bancare electronice simple, comode  şi rapide care să-i ajute să-şi facă plăţile lunare. Banii şi timpul fiecăruia dintre noi contează, iar noul serviciu, plata la ATM a facturii Vodafone, chiar asta face, are grijă de timpul şi banii clientului” a spus Magda Sandulescu, senior director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank.
„Prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank, dorim să oferim utilizatorilor noştri o  modalitate suplimentară de a efectua plăţile”, a declarat Errol van Graan, Senior Director, Customer Operations, Vodafone România.
Banca pune la dispoziţia posesorilor de card de debit multiple canale electronice de acces la serviciile şi produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automată a facturilor prin Direct Debit.
Principalele avantaje de care beneficiaza clienţii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 şi costurile cu până la 50% mai mici decât cele la ghişeele băncii.