Exportatorii isi gasesc parteneri de afaceri la marile evenimente dedicate comertului

Daca reclama este sufletul comertului, nimic nu se compara totusi cu intalnirea fata in fata cu viitorul client. Cel care iti cumpara marfa vrea sa stie cu cine face afaceri si sa inceapa negocierile cat mai repede.





Ai un produs bun de export? Nu este suficient sa aiba calitatea necesara, ca sa incasezi banii. Trebuie ca si consumatorii din alte tari sa afle de el si sa il poata cumpara. Un targ international v-ar putea rezolva o parte din probleme. Aveti vizibilitate pe piata tinta, potentialii importatori intra in legatura directa cu oferta firmei, iar consumatorii din Germania sau America pot chiar cumpara din produsele de pe stand.
Totusi, teoria nu se impaca totdeauna cu practica. Tocmai pentru ca au impact deosebit asupra afacerilor, targurile si expozitiile de peste hotare sunt foarte scumpe.


Avantajele si punctele slabe ale fiecarei manifestari trebuie cantarite cu atentie. “Bugetul nostru de participare variaza in functie de cat de cunoscut si de exclusivist este respectivul targ si ce potentiali clienti participa. Din punctul nostru de vedere, cele mai importante targuri imobiliare sunt cele de la Cannes si M