TAROM a informat marţi, 16 iulie, că a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iulie. Totuși, 90% dintre acestea sunt incomplete. Compania îi roagă pe clienți să completeze cererile cu toate informații necesare.

TAROM a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire

Compania precizează care sunt informaţiile necesare şi cere călătorilor să completeze toate datele. Solicitările trebuie trimise la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro

Cererile trebuie să conțină următoarele informaţii:

  • Nume şi prenume pasager;
  • Număr de zbor;
  • Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării;
  • Dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport, dacă este cazul;
  • Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic).

TAROM explică faptul că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

„Potrivit anunţurilor anterioare, compania TAROM a pus la dispoziție pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obţinerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004. Prin urmare, compania reaminteşte pasagerilor că în această perioadă înregistrează solicitările la adresa de email dedicata: despagubire8iulie@tarom.ro. În acest sens, este foarte importantă transmiterea în forma completă a informaţiilor necesare în vederea efectuării plăţii. Subliniem acest aspect, deoarece din cele aproximativ 600 solicitări pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru iniţierea plăţilor”, a transmis TAROM într-un comunicat.

tarom
SURSA FOTO: Dreamstime

Cei care optează pentru plata compensaţiei în bani au nevoie de următoarele informații

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

  • Nume şi prenume beneficiar cont;
  • Denumirea băncii;
  • Sucursala;
  • Adresa băncii;
  • Iban;
  • Cod SWIFT/BIC;
  • Monedă cont.

Compania TAROM a subliniat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie

„Recomandăm din nou pasagerilor afectaţi de întârziere să se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicată în vederea obținerii celor mai rapide rezultate în beneficiul dumnealor. Compania TAROM îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie”, a mai transmis compania.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro.

Amintim că anunțul a sosit după ce zeci de curse TAROM au fost anulate, în 8 iunie, din cauza „indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”.