COSMOTE România anunţă ca cel de-al 6.000.000-lea client este prahoveanul Sorin M., în vârstă de numai 27 de ani. Sorin are o poveste interesantă, el achiziţionând acest abonament pentru logodnica sa, cu puţin timp înainte de ora de închidere a magazinului din localitate.
Pentru clientul 6.000.000, COSMOTE va oferi 6 milioane de secunde de vorbit în reţea, şi va organiza o petrecere pentru el şi 60 de prieteni, în oraşul de reşedintă al acestuia.
„Vestea că sunt cel de-al 6.000.000-lea client a fost o supriză plăcută, deşi iniţial am fost mai rezervat până să verific informaţia. Logodnica mea, pentru care am şi achiziţionat acest abonament, şi cu mine urmează să ne căsătorim în cursul verii, iar acum avem ocazia să facem ceva original şi să ne invităm cei mai buni prieteni la o petrecere înaintea marelui eveniment. În plus, minutele în reţea sunt binevenite, având în vedere ca cei mai multi dintre prietenii noştri sunt şi ei pe COSMOTE”, a declarat Sorin, inginer petrolist.
Petrecerea va avea loc la începutul verii, în oraşul de reşedinţă al lui Sorin, locaţia urmând să fie aleasă în urmatoarele săptămâni. Invitaţii vor fi răsfăţaţi cu un meniu variat şi muzică bună, pe care DJ-ul o va selecta împreună cu gazda, nota pentru distracţie urmând să fie achitată de COSMOTE.
„Am dorit ca sărbătorirea celui de-al 6.000.000–lea client să fie ceva original, având în vedere că acesta este un eveniment important pentru companie. COSMOTE a fost primul operator de telefonie mobilă care a lansat conceptul de comunicare nelimitată, gratuită în reţea, astfel că a fost un lucru firesc să oferim 6 milioane de secunde în reţea. COSMOTE va continua să fie alături de toţi clienţii săi, cu cele mai relevante produse şi servicii care să le permită să comunice cu cei dragi, familie ori colegi de oriunde şi oricând”, a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing şi Comunicare COSMOTE România.
COSMOTE România a aniversat primul milion de clienţi la sfârşitul anului 2006, la un an de prezenţă pe piaţa din România. În ultimii doi ani, compania a fost cel mai dinamic operator de telefonie mobilă din România. În anul 2008, COSMOTE a înregistrat peste 2,2 milioane de noi utilizatori, ceea ce este echivalentul unei cote de piaţă de 48% pe segmentul de noi adiţii. De asemenea, până în prezent, COSMOTE continuă să fie şi compania care primeşte cel mai mare număr de noi clienţi în urma lansării serviciului de portabilitate.
Strategia COSMOTE pentru anul 2009 continuă să fie concentrată pe asigurarea unor servicii excelente în toate ariile de interacţiune cu clienţii noştri, ca şi pe extinderea bazei de utilizatori. De asemenea, COSMOTE va continua să inoveze prin strategia sa de lansare de produse şi servicii şi prin portofoliul existent pentru toate categoriile (prepaid, postpaid şi corporate). Recent, COSMOTE a lansat un concept original, prin care clienţii primesc bani la întreruperea convorbirilor în situaţii fără semnal COSMOTE. Acest program este prima iniţiativă de acest gen de pe piaţa românească de telecom şi doreşte să sublinieze angajamentul asumat de companie de a oferi servicii de calitate tuturor utilizatorilor.