'Cu ajutorul tehnologiei VR şi ^360 video^, clienţii Club Mediterranee pot fi transpuşi în atmosfera unei vacanţe de vis pentru a decide care este destinaţia lor favorită de călătorie. Practic, orice persoană poate avea acces la un ^teaser^ de vacanţă. Club Med (Mediteranee) este primul touroperator mondial care lansează o colecţie de videoclipuri realizate în 360 de grade, oferind astfel o experienţă nouă şi interactivă a realităţii virtuale. Proiectul a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung, TF1 Production şi Digital Immersion. Scopul acestui demers este acela de a continua tradiţia de utilizare a unor concepte şi soluţii avangardiste pentru a furniza clienţilor Club Mediterranee soluţiile ideale pentru petrecerea unor vacanţe de neuitat', a declarat Irina Witek, sales manager Meetings&Events by Club Med. Potrivit acesteia, turiştii români vor putea testa dispozitivele de 'teleportare' în agenţiile partenere începând de miercuri, 15 iunie a.c.
'Cu ajutorul noului mijloc high-tech, care permite ^vizitarea^ destinaţiilor exclusiviste, demonstrăm deschiderea de care Club Mediterranee dă dovadă în a-şi prezenta serviciile oferite exact aşa cum sunt, fără cosmetizări inutile. Prin introducerea acestui nou concept în România, ne dorim să redefinim relaţia pe care o avem cu clienţii, mizând pe ideea de construire a unui sentiment de încredere şi de creştere a abilităţii clienţilor de a trăi experienţe unice de vacanţă', a mai spus Irina Witek, conform Agerpres. Detaliile privind noua tehnologie şi destinaţiile puse la dispoziţie de tour-operator pot fi accesate pe site-ul clubmed.ro sau pe Facebook.