Club Mediterranee lansează în România aplicația care permite clienţilor să „se plimbe” prin locaţiile exclusiviste din portofoliu

Tour-operatorul de nivel mondial Club Mediterranee a lansat marţi, la Institutul Francez, prima aplicaţie VR din România care le permite clienţilor săi să 'se plimbe' prin locaţiile exclusiviste puse la dispoziţie, înainte de achiziţionarea serviciilor de călătorie.

'Cu ajutorul tehnologiei VR şi ^360 video^, clienţii Club Mediterranee pot fi transpuşi în atmosfera unei vacanţe de vis pentru a decide care este destinaţia lor favorită de călătorie. Practic, orice persoană poate avea acces la un ^teaser^ de vacanţă. Club Med (Mediteranee) este primul touroperator mondial care lansează o colecţie de videoclipuri realizate în 360 de grade, oferind astfel o experienţă nouă şi interactivă a realităţii virtuale. Proiectul a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung, TF1 Production şi Digital Immersion. Scopul acestui demers este acela de a continua tradiţia de utilizare a unor concepte şi soluţii avangardiste pentru a furniza clienţilor Club Mediterranee soluţiile ideale pentru petrecerea unor vacanţe de neuitat', a declarat Irina Witek, sales manager Meetings&Events by Club Med. Potrivit acesteia, turiştii români vor putea testa dispozitivele de 'teleportare' în agenţiile partenere începând de miercuri, 15 iunie a.c. 

'Cu ajutorul noului mijloc high-tech, care permite ^vizitarea^ destinaţiilor exclusiviste, demonstrăm deschiderea de care Club Mediterranee dă dovadă în a-şi prezenta serviciile oferite exact aşa cum sunt, fără cosmetizări inutile. Prin introducerea acestui nou concept în România, ne dorim să redefinim relaţia pe care o avem cu clienţii, mizând pe ideea de construire a unui sentiment de încredere şi de creştere a abilităţii clienţilor de a trăi experienţe unice de vacanţă', a mai spus Irina Witek, conform Agerpres. Detaliile privind noua tehnologie şi destinaţiile puse la dispoziţie de tour-operator pot fi accesate pe site-ul clubmed.ro sau pe Facebook.