Veniturile nete ale CME au atins 24,4 milioane de dolari in primele trei luni din 2001, fata de 23,2 milioane de dolari in trimestrul I al anului 2000. De asemenea, EBIDTA (indicator specific ce masoara performantele unei televiziuni) a avut o valoare negativa de 0,8 milioane de dolari, ameliorata fata cifra negativa de 1,2 milioane de dolari inregistrata in 2000. Compania CME detine in Romania 49% din actiunile postului de televiziune Pro TV si 66% din pachetul firmei Media Pro International, detinatoarea licentei Pro TV. Postul este receptionat de aproximativ 72% din populatia Romaniei si acopera tot mediul urban. In februarie 1998, Media Pro International a lansat postul Acasa TV, receptionat de aproximativ 60% din populatia Romaniei si acoperind 86% din orasele tarii. CME mai detine 70% din Media Vision, companie de productie TV. Firma realizeaza o parte importanta din programele de divertisment ale Pro TV, efectueaza dublajul filmelor si face spoturi publicitare pentru terti. O alta entitate in care CME este actionar este Video Vision, firma de postproductie TV. Media Pro International opereaza, de asemenea, postul de radio Pro FM care acopera aproximativ 9,5 milioane de locuitori.
Raportul precizeaza ca, in primele trei luni ale acestui an, Pro TV a fost singura statie din cele patru detinute in Europa Centrala si de Est care a inregistrat valori negative ale indicatorilor EBIDTA si „broadcast cash flow”, respectiv 2,380 milioane dolari si 1,487 milioane dolari. Rezultatele slabe ale statiei din Romania sunt puse pe seama climatului economic nefavorabil, care a condus la reducerea bugetelor de publicitate de catre companiile multinationale. In primul trimestru al anului 2000, veniturile nete al Pro TV (in care sunt incluse entitatile Pro TV, Media Vision si Video Vision) au fost de 8,424 milioane dolari. Pe primele trei luni ale acestui an, veniturile nete s-au ridicat la 6,850 milioane dolari. Declinul veniturilor este evident, subliniat si de evolutia (vezi graficul) cheltuielilor publicitare in piata de televiziune din Romania. (Scaderea bugetelor publicitare in ultimii doi ani afecteaza de fapt toata mass-media romaneasca.) In actualele conditii economice nefavorabile, CME a initiat in Romania o reorganizare a activitatilor sale pentru reducerea costurilor de operare.