În ce priveşte Sport.RO, directorul executiv Felix Drăghici a precizat că ţinta postului o reprezintă bărbaţii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, audienţa fiind asigurată prin ştiri şi talkshow-uri.

Christian Mititelu, membru al CNA, a spus că, în opinia sa, grila de programe a postului amintit după ora 20:00 cuprinde emisiuni cu temă vag sportivă, fiind promovate activităţi precum pokerul. "Nu prea văd legătura între numele canalului şi ceea se întâmplă după ora 20,00", a afirmat el.

În replică, Felix Drăghici a explicat că postul tv experimentează, căutând să atragă publicul masculin prin evenimente sportive inedite, subliniind faptul că pokerul a fost recunoscut drept sport.

"Este o piaţă tulburată de achiziţiile care se fac, preţurile sunt supradimensionate de consolidarea care are loc pe piaţa de cablu. E o piaţă în care noi dorim preţul just. Drepturile sportive sunt între cele mai scumpe, însă încercăm să transmitem şi competiţii interne, de exemplu Turneul de tenis de la Bucureşti, pe care îl transmitem de trei ani, Gala de box… Încercăm să mergem spre zona de divertisment", a spus acesta.

PRO FM Costineşti urmează să transmită, integral, grila de programe a postului de radio PRO FM Bucureşti. Şi PRO TV Oradea va retransmite programe.

De asemenea, a fost aprobată prelungirea licenţelor audiovizuale pentru Muntenia TV Giurgiu şi Radio Dorna, care emite în Vatra Dornei.
Sursa: Agerpres