Saptamana trecuta, Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis eliminarea din spoturile publicitare la alimentele pentru copii a celebritatilor, personalitatilor, medicilor si a personajelor populare, cum ar fi cele din basme sau povestiri. S-a stabilit obligativitatea ca in spoturile la sucurile naturale sa se mentioneze procentul de concentrat, precum si a folosirii exclusive a aromelor de fructe si legume la fabricarea alimentelor. CNA a mai decis si interzicerea in publicitatea pentr
Saptamana trecuta, Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis eliminarea din spoturile publicitare la alimentele pentru copii a celebritatilor, personalitatilor, medicilor si a personajelor populare, cum ar fi cele din basme sau povestiri. S-a stabilit obligativitatea ca in spoturile la sucurile naturale sa se mentioneze procentul de concentrat, precum si a folosirii exclusive a aromelor de fructe si legume la fabricarea alimentelor. CNA a mai decis si interzicerea in publicitatea pentru alimentele destinate copiilor a asocierii produselor alimentare cu alte produse adresate celor mici, cum ar fi jucariile si abtibildurile.
In incercarea de a educa publicul sa manance mai sanatos, CNA obliga televiziunile ca o data pe ora, la sfarsitul calupurilor de publicitate in care se face reclama produselor alimentare, sa se difuzeze o notificare de tipul “Consumati cu moderatie sare, zahar si grasimi”.
Sursa: Capital 21 Februarie 2007