De asemenea, Compania de drumuri menţionează că nu au fost încheiate acte adiţionale care să modifice valoarea de contract acceptată.
Informaţia făcută publică de către companie vine după ce în presă au apărut informaţii potrivit cărora au fost cheltuiţi în plus faţă de proiect 40 de milioane de euro.
Datorită complexităţii şi lungimii proiectului, pentru execuţia lucrărilor de pe autostrada Orăştie-Sibiu a fost realizată o împărţire în 4 loturi. Deschiderea lucrărilor la loturile 1 şi 2 de pe autostrada Orăştie – Sibiu, parte a Coridorului IV Pan-european, a avut loc în 15 noiembrie 2011, ambele având ca termen iniţial de finalizare aprilie 2013.
La începutul lunii iunie a acestui an, şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Narcis Neaga, a transmis un ultimatum constructorului responsabil de lotul 3 pe şantierul Autostrăzii Orăştie – Sibiu, compania Salini Impregilo, prin care îi solicită un plan de măsuri realist de rezolvare a problemelor apărute pe acest tronson şi asumarea cu responsabilitate a contractului.
Solicitarea şefului Companiei de drumuri vine în contextul în care Salini Impregilo nu a respectat termenul de începere a unor lucrări de remediere a defectelor constatate în zona Aciliu.
AGERPRES