Chiar dacă italienii de la Salini-Impregilo, constructorul lotului 2 al autostrazii Lugoj-Deva, ar fi cheltuit banii în interes propriu și au folosit materiale necorespunzătoare în construcția celor aproximaiv 26 km de șosea la patru benzi, CNADNR decontează facturi de milioane de euro pentru proiectare și lucrări. Angajații Salini Impregilo au lăsat spre decontare Companiei de Ausotrăzi o ultimă factură în valoare de aproxiamtiv 8,56 milioane lei pentru proiectare și execuție autostrada Lugoj-Deva, lot 2.  

Proiectarea și execuția autostrăzii Lugoj – Deva km 27+620 – km 56+220 – lot 2, în valoare de circa 562,73 milioane lei, din care 478,3 milioane lei contribuția UE și 84,4 milioane lei bani de la bugetul de Stat 84.409.587,57 lei a fost semnat în toamna alui 2013. Ordinul de începere al lucrărilor a fost dat pe data de 17 noiembrie 2013, proiectarea a durat șase luni, iar lucrările ar fi trebuit să fie finalizate în primăvara acestui an. A doua zi după ordinul de începere, Compania de Autostrăzi a virat asocierii consude de Salini Impregilo, 104, 6 milioane lei-avans pentru proiectarea și execuția celor 26 km de autostradă.

În 2014, italienii au mai încasat de la CNADNR aproxiamtiv 30  de milioane de lei pentru lucrările de construcție a lotului 2 Lugoj-Deva plus încă 43,6 de milioane de lei în 2015.