CNAIR a lansat licitaţia pentru concesionarea a 24 de parcări moderne. Cătălin Drulă: Prestatorii s-au apucat de treabă
Potrivit acestuia, proiectul conţine spaţiile de pe A1 Miercurea Sibiului, A3 Bucureşti-Ploieşti, A3 Mureş, A3 Turda-Gilău, A3 Oradea, A4 Constanţa, A10 Aiud, respectiv parcările de pe centurile Craiova, Suceava şi Braşov.
„CNAIR a lansat zilele trecute licitația pentru concesionarea a 24 de parcări moderne pe mai multe autostrăzi din România. Încă din vara acestui an am pregătit împreună cu CNAIR licitația pentru acest pachet de parcări.
El conține spațiile de pe A1 Miercurea Sibiului, A3 București-Ploiești, A3 Mureș, A3 Turda-Gilău, A3 Oradea, A4 Constanța, A10 Aiud, respectiv parcările de pe centurile Craiova, Suceava și Brașov”, a scris Cătălin Drulă pe Facebook.
Cătălin Drulă susține că întârzierea a fost cauzată de interimatul PNL
De asemenea, acesta a subliniat că documentația a fost finalizată la început de septembrie și urma să fie lansată licitația în aceeași lună. Totuși, „interimatul PNL a întârziat demersul, la fel cum s-a întâmplat și în cazul altor proiecte”, a scris Cătălin Drulă.
„Documentația a fost finalizată la început de septembrie și urma să fie lansată licitația în aceeași lună, însă interimatul PNL a întârziat demersul, la fel cum s-a întâmplat și în cazul altor proiecte despre care am mai vorbit.
Mă bucur că într-un final licitația a fost lansată, în februarie ar trebui depuse ofertele și în primăvară încheiate contractele, urmând ca după cel mult un an de lucrări să ne bucurăm de un nou ”pit stop” civilizat pe autostrăzile din țară.
Între timp, contractele de concesiune semnate în martie pentru primele 26 de parcări pe A1 București – Nădlac și A2 București – Constanța merg înainte. Prestatorii s-au apucat de treabă și în prezent lucrează la instalarea stațiilor de încărcare electrică, de alimentare cu carburant sau la viitoarele spații comerciale.
În 2022 ar trebui ca toate aceste parcări să fie complet funcționale, producând venituri de minimum 67 de milioane de lei pentru statul român ce vor fi utilizate în alte proiecte de infrastructură”, a conchis fostul ministru al Transporturilor.