„Pentru realizarea Studiului de Fezabilitate în parametrii de maximă eficienţă, în luna decembrie 2016, compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice. Având în vedere că această autostradă este imperios necesară, compania îşi rezervă dreptul şi obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru ca Studiul de Fezabilitate să fie realizat conform tuturor standardelor tehnico-economice astfel încât realizarea propriu-zisă a proiectului să fie făcută în termenii stabiliţi”, au precizat oficialii CNAIR, într-un comunicat de presă.
Potriivit acestora, în cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu – Piteşti, după cum urmează:
„Secţiunea 2 (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000);
Secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).
Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Pitești, în lungime de aproximativ 123 km, este:
Secțiunea 1, Sibiu – Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;
Secțiunea 2, Boița – Racoviță de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță;
Secțiunea 3, Racoviță-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;
Secțiunea 4, Văleni – Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeș;
Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;
Secțiunea 6, această secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătură între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou”.
sursa CNAIR