CNAIR (Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) a precizat că finalizarea lucrărilor de consolidare se face prin majorarea lungimii sectorului de lucru.

"Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere informează că în această perioadă se execută lucrări la obiectivul BEI 2 'Consolidare viaduct pe DN 7, km 200+615, peste Malul Lacului la Cozia'. În urma discuţiilor cu antreprenorul şi cu sprijinul Inspectoratului General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră, s-a obţinut aprobarea referitoare la Avizul de instituire al restricţiilor de circulaţie la obiectivul sus menţionat, prin majorarea lungimii sectorului de drum în lucru de la maximum 400 de metri la execuţia lucrărilor pe toată lungimea viaductului. Prin restricţionarea sectorului de drum la 400 metri, în conformitate cu graficul de execuţie prezentat de executant, termenul de finalizare a lucrărilor era 15 iunie 2017 (exceptând perioada de timp rece – de regula 15 noiembrie 2016 – 15 martie 2017). Prin majorarea lungimii sectorului de lucru şi implicit aprobarea managementului de trafic cu execuţie pe toată lungimea viaductului, firul stâng, termenul de finalizare a execuţiei lucrărilor estimat de constructor este 1 decembrie 2016", menţionează CNAIR. 

Potrivit sursei citate, principalele lucrări executate la acest obiectiv vizează suprastructura (desfacere sistem rutier, înlocuirea grinzilor marginale cu defecte majore şi reparaţia grinzilor marginale cu defecte minore, turnarea betonului de pantă şi a stratului suport pentru hidroizolaţie, hidroizolaţie, montare dispozitive rosturi de dilataţie, borduri, guri de scurgere, umplutură la trotuar, execuţia straturilor căii, asfaltul pe trotuare, montarea parapetului direcţional şi pietonal) şi infrastructura (lucrări de cămăşuire la elevaţiile pilelor, recondiţionare dispozitive antiseismice, injecţie fisuri şi reparaţii cu mortare speciale, 
rampe de acces: frezare sistem rutier, aşternere două straturi mixturi asfaltice, montare parapet metalic direcţional foarte greu, parapet pietonal şi borduri prefabricate).

AGERPRES