Producatorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC se pregăteşte să lanseze brandul Costa Coffee pe cel puţin 10 din cele 28 de pieţe pe care activează. Printre cele 10 pieţe vizate de numără şi România. Coca-Cola HBC anunţa în ianuarie 2019 finalizarea achiziţiei brandului Costa Coffee de la Whitbread pentru 4,9 miliarde de dolari.
„Includerea unui brand atât de puternic, cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienţii pe toate canalele şi să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum. Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele şi capabilităţile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forţă această oportunitate excelentă”, precizează CEO-ul Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic.
Achiziţia Costa Coffee propulsează Coca-Cola pe piaţa globală a cafelei, un segment care creşte cu circa 6% anual şi este estimat la 500 miliarde de dolari.
Costa Coffee este lider pe piaţa de cafea din Marea Britanie şi are afaceri puternic dezvoltate şi în Europa, Orientul Mijlociu, zona Asia-Pacific sau Africa. Costa Coffee deţine o reţea de peste 3.700 de cafenele, dezvoltate inclusiv în sistem de franciză. Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.