Începând cu luna iunie, Costa Coffee este disponibilă în unități comerciale din toată țara și în punctele HORECA partenere, sub formă de cafea ambalată boabe, măcinată și prăjită, în 4 variante: Signature Blend, Signature Dark Blend, Colombian Roast și Bright Blend. Gama Costa va fi completată pe parcursul anului cu noi variante: capsule, espressorul Costa Express sau soluțiile de cafea-to-go.

„Cafeaua este una dintre categoriile cheie care contribuie la viziunea noastră de a deveni partenerul pentru băuturi 24/7 și de a le oferi clienților și consumatorilor acces la unul dintre cele mai variate portofolii de băuturi. Costa Coffee este o marcă de succes, cu istorie și cu un potențial major pentru România. Cu un brand atât de puternic cum este Costa și cu expertiza noastră de distribuție, credem cu tărie că putem deveni Cel mai Bun Partener de Cafea în România”, a declarat Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România.

Istoria Costa Coffee

Istoria Costa Coffee a început acum aproape 50 de ani în Londra, iar accentul pus pe calitate rămâne și astăzi un aspect esențial pentru Costa, inspirat din dorința celor doi frați italieni fondatori – Sergio și Bruno Costa – de a face din cafeaua delicioasă o parte a vieții de zi cu zi. Aceștia au experimentat nu mai puțin de 112 arome înainte să o găsească pe cea perfectă, cunoscută astăzi drept Costa Coffee Signature Blend.

Pentru Costa Coffee, mai puțin de 5% din totalul boabelor de cafea din lume îndeplinesc criteriile de calitate. 100% dintre boabele selectate Costa Coffee provin din surse certificate Rainforest Alliance, acest lucru fiind un indicator al impactului pozitiv asupra mediului înconjurător, al respectării drepturilor lucrătorilor și a comunităților locale din toată lumea.

„Suntem bucuroși să le oferim consumatorilor noștri ocazia de a se bucura de gustul desăvârșit al unei cafele de calitate. Odată cu această lansare, ne dorim să facem din Costa Coffee cel mai iubit brand de cafea din România și vom susține acest lucru printr-un mix de comunicare 360, prin execuții ATL și BTL, sesiuni de degustare și activări experiențiale – care dezvăluie deopotrivă atributele excelenței

Costa Coffee și personalitatea unui brand vesel, care te ajută să începi bine orice îți propui”, a declarat Mihaela Hoffman, Marketing Manager, Coca-Cola HBC România.

România este una dintre primele piețe din grupul Coca-Cola HBC care lansează Costa Coffee, brand care a fost recent lansat în Bulgaria, Polonia și Ungaria. În următorii trei ani, Grupul Coca-Cola HBC va lansa Costa Coffee în toate cele 28 de piețe în care este prezentă.