AdeZ a fost creat din dorința de a oferi o băutură nutritivă, accesibilă și atrăgătoare unui segment cât mai mare de consumatori.
Fără zaharuri adăugate(excluzând zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturala din stevia și vitamine/minerale.
AdeZ oferă o gamă diversificată de arome pentru persoanele dornice de opțiuni cât mai variate într-o dietă echilibrată care include proteine din plante. Acestea sunt disponibile în ambalaje de 250ml, special create pentru a fi consumate imediat și care reprezintă o nouă categorie în segmentul de băuturi grab-and-go, dar și în ambalaje de 800ml, pentru a fi consumate acasă la micul dejun și nu numai.
În contextul unei preocupări tot mai mari a consumatorilor pentru gustările sănătoase, AdeZ marchează încă un pas înainte în călătoria Coca-Cola spre a deveni “O companie pentru toți”, prin care oferă din ce în ce mai multe opțiuni consumatorilor pentru ca aceștia să-și satisfacă nevoile de consum oricând, în orice situație.
„Românii sunt din ce în ce mai preocupați de alegerile lor nutriționale, având un ritm de viață alert și intens. Pentru că știm că sunt în căutare de noi băuturi care să fie hrănitoare, dar să aibă și un gust atrăgător, lansăm AdeZ – un produs nutritiv, bogat în vitamine și minerale, special creat pentru a fi consumat oriunde. AdeZ atrage atenția prin ambalajul practic și inovator, produs din ingrediente cu pana la 30% din plante, fiind 100% reciclabil. Acesta poate fi găsit în două variante: la 250ml – două combinații curajoase de băutură din plante și suc de fructe pentru consum imediat, și 800ml – alte patru sortimente de băutură pe bază de plante, concepute special pentru a fi consumate ca parte a unui mic dejun sănătos, sau în orice alt moment al zilei”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola România.
Brandul AdeZ este originar din Argentina unde este foarte popular încă de la momentul lansării acestuia in 1988. În Mexic, Brazilia și Argentina este cea mai populară băutură din segmentul ei. Compania Coca-Cola deține brandul din martie, 2017.