Coca-Cola lansează prima campanie bazată pe coduri QR

Luna aceasta, milioane de recipiente Coca-Cola vor prezenta coduri QR, ca măsură de susţinere a mascotei Coca-Cola de iarnă, ursul polar. Măsura face parte dintr-o campanie amplă derulată de Coca-Cola, în scopul protejării habitatului natural al urşilor polari, iniţiativă susţinută de companie în parteneriat cu World Wildlife Fund (WWF).

Consumatorii care vor scana codurile QR, care apar pe recipientele distribuite de 7-Eleven, vor descărca automat aplicaţia Snowball Effect by Coca-Cola, pentru iPhone şi iPad, care se transformă într-un joc de aruncări cu bulgări de zapadă, conectat la Facebook. Cei care strâng cele mai mari punctaje, vor câştiga iPad-uri, excursii în Arctica ş.a.m.d.

Aplicaţia le oferă consumatorilor posibilitatea de a dona pentru protejarea habitatului natural al urşilor polari. Compania Coca-Cola a realizat o donaţie iniţială de 2 milioane de dolari.

Derulată mai întâi, în Statele Unite, campania bazată de coduri QR este o premieră pentru companie la nivelul Statelor Unite, nu şi la nivel global, deoarece Coca-Cola a mai implementat astfel de campanii în Japonia şi Germania.
Mashable