‘Suntem încântaţi de realizările noastre în China însă suntem şi mai încântaţi de perspectivele afacerilor noastre în China în următorii ani’, a declarat Muhtar Kent.
Potrivit acestuia, noile investiţii vor fi îndreptate spre extinderea portofoliului de produse, a infrastructurii şi a sistemului distribuţie
Aceste investiţii suplimentare vin după ce în perioada 2009-2011 Coca-Cola a anunţat iniţial că va investi două miliarde de dolari, pentru ca în final să investească trei miliarde de dolari.
În prima jumătate a acestui an, vânzările Coca-Cola au depăşit un miliard de navete, dublu faţă de nivelul înregistrat în urmă cu cinci ani când Coca-Cola a ajuns pentru prima dată să livreze un miliard de navete într-un an.
În prezent, China este a treia mare piaţă pentru Coca-Cola, după cea din SUA şi Mexic. Muhtar Kent s-a declarat convins că piaţa chineză va deveni cea mai mare piaţă globală pentru Coca-Cola, dar nu a oferit detalii cu privire la intervalul de timp în care va avea loc acest lucru.
Graţie noului plan de investiţii anunţat joi, investiţiile totale realizate de Coca-Cola în China în periaoda 1979-2014 se vor ridica la nouă miliarde de dolari.
În România, produsele Coca-Cola sunt îmbuteliate în cinci fabrici poziţionate strategic în toate regiunile ţării: Ploieşti, Iaşi, Timişoara, Oradea şi, începând cu 2002, şi la Vatra Dornei.
SURSA: Agerpres