Cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume a realizat in al doilea trimestru o cifra de afaceri de 7,73 de miliarde de dolari si un profit de 1,98 miliarde de dolari, in crestere cu 19%, respectiv 1% fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza CNBC. 

Profitul companiei in primele sase luni ale lui 2007 a depasit 3,1 miliarde de dolari, in timp ce veniturile Coca-Cola in aceeasi perioada au fost de 13,8 miliarde de dolari. Neville Isdell, CEO-ul Coca-Cola, s-a declarat multumit de rezultate.  

Prezenta noului produs al marcii, Coca-Cola Zero, pe pietele din Franta, Grecia si Mexic a ajutat volumul vanzarilor sa creasca cu 6% in al doilea trimestru. Volumul vanzarilor din Statele Unite a scazut cu 2%. Cele mai mari cresteri ale volumului vanzarilor au fost inregistrate de Coca-Cola in Filipine si in America Latina.

 

Sursa: Capital