Rezultatul obținut de Coca-Cola la nivel global a fost susținut și de cererea crescută din America de Nord. Profitul pe acțiune, de 89 de cenți, s-a aflat peste estimările de 87 de cenți ale analiștilor consultați de Bloomberg. Mai mult, volumul vânzărilor în Statele Unite, unde industria băuturilor răcoritoare se află în declin de mai mulți ani, a crescut cu 2%, contribuind astfel la un avans la nivel global de 5%. Totodată, veniturile au avansat cu 5,9%, ajungând la 11,1 miliarde de dolari.
Băuturile răcoritoare se vând bine și pe piețele emergente, precum India sau China, unde numărul consumatorilor din clasa mijlocie se află în creștere. Potrivit Reuters, pe piețele mature, America de Nord și Europa de Vest, creșterea este mai lentă din cauza preocupării consumatorilor privind sănătatea, dar și a situației economice.
Conform analiştilor Tradeville, acţiunile Coca Cola sunt subevaluate, în comparaţie cu media segmentului de sector relevant (Pepsico Inc. şi Dr. Pepper Snapple Group ). „Coca-Cola se distinge prin indicatorii de profitabilitate, marja comerciala netă şi rentabilitatea activelor, în timp ce ROE (rentabilitatea capitalului propriu – n.a.) este cu 10% mai scăzut faţă de media celorlate două companii, în special din cauza gradului mai mic de îndatorare”, au spus analiştii casei de brokeraj.
Din 1920 şi până în prezent, Coca-Cola a distribuit dividende către acţionarii săi. În ultimii cinci ani, ritmul mediu de creştere a dividendului a fost de 7%, în timp ce anul trecut, randamentul brut anualizat a fost de 2,87%.Acţiunile Coca-Cola sunt listate la NYSE, făcând parte din indicii Dow Jones, S&P 500 şi Rusell 1000, iar cel mai semnificativ acţionar al companiei este Berkshire Hathaway, fondul administrat de Warren Buffet