”Ca să putem prelua scăderea pe Turcia, ne-am mutat viziunea. Am lansat trei chartere noi anul acesta: Algarve Portugalia, Split Croaţia şi Lefkada Grecia. Pe Lefkada avem deja 45% grad de ocupare pe toate zborurile, pe perioada verii”, spune Dan Goicea, director general adjunct Cocktail Holidays.
Potrivit acestuia, o parte dintre cei care nu mai merg în Turcia se întreaptă spre Grecia și destinațiile noi.
”Anul acesta, din cauza evenimentelor neprevăzute clienții au scăzut pentru unele destinații. Egiptul nu mai merge, Iordania nu s-a putut relansa. Sigur că trebuie să evităm zonele de conflict, însă nu trebuie să fim fataliști”, mai spune Dan Goicea.
Altfel, acesta a subliniat că, pe Grecia, liderul pe vânzări este Insula Zakynthos, în perioada de Early Booking, în contextul în care este o destinație cu un buget mai redus.
Cocktail Holidays, brandul turistic al Prompt Service Travel Company, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro.