Zakynthos, cea mai vândută destinație în perioada de Early Booking

În perioada de ”early booking”, ianuarie – aprilie 2016, numărul românilor care au rezervat pachete turistice a crescut cu 15% față de perioada similară a anului trecut. De altfel, până la 1 mai au fost vândute peste 40% din totalul locurile disponibile pentru sezonul estival 2016.

Cea mai vândută destinație în perioada de ”early booking” a fost Zakynthos, prețul mediu al pachetelor turistice fiind de 585 de euro. La mare căutare au fost Tenerife, Corfu, Santorini, Creta (Chania și Heraklion), Rodos, Palma de Mallorca, Antalya și Bodrum, de altfel, destinațiile cele mai apreciate de turiștii români.

”Tarifele cele mai bune pe care le oferim turiștilor sunt disponibile în perioada de Early Booking, de aceea am recomandat întotdeauna ca rezervările să se facă în acest timp. Remarcăm faptul că românii au înțeles acest lucru și tot mai mulți își rezervă vacanță cu câteva luni înainte de plecare, trendul fiind unul ascendent. Suntem convinși că în 2017 vom avea un număr și mai mare de turiști care își vor cumpăra vacanța în Early Booking, nu doar pentru a beneficia de cele mai bune tarife disponibile, dar și pentru a avea acces exact la unitățile de cazare pe care și le doresc”, declară Dan Goicea, director general adjunct Cocktail Holidays. Surpriza acestei ediţii de Early Booking a fost, din nou, Grecia, cu trei destinații proaspăt lansate pentru acest sezon estival. Lefkada, Parga și Sivota aveau contractate, până la 1 mai, aproape jumătate dintre locurile disponibile.

”Este primul an în care avem în ofertă aceste destinații și deja s-au vândut 45% dintre locurile disponibile pe charterele noastre. Tot destinații noi pe charterele acestei veri sunt Algarve și Split. Ambele sunt în topul preferințelor turiștilor noștri, mai ales că pachetele cu avionul pornesc de la 589 de euro pentru Portugalia și 566 de euro pentru Croația, tarife cu toate taxele incluse”, spune Dan Goicea.

În perioada de Early Booking, valoarea medie a pachetului vândut a fost de 650 de euro, iar cel mai scump contractat a fost de 11.000 de euro, fiind vorba de un sejur pentru patru persoane în Mykonos, în plin sezon estival. Prompt Service Travel Company a fost înființată în urmă cu 23 de ani. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel Company, lansat în urmă cu 11 ani. Turoperatorul a mers pe diversificarea destinațiilor de charter încă din 1995, când a introdus sejururile către Creta. Între timp oferta de chartere a Cocktail Holidays s-a dezvoltat, compania operând peste 25 de destinații charter în anul 2016.